Záruka vrátenia peňazí
Tovar je možné vrátiť do 100 dní od jeho obdržania bez udania dôvodu.
Zaschnuté muchy na prilbe, oblečenie zapáchajúce benzínovým parfémom alebo zablatená obuv sú určite originálne, bohužiaľ v tomto stave nemôžeme žiadosti o vrátenie vyhovieť. Tovar musí byť vrátený v pôvodnom stave, bez akýchkoľvek známok používania alebo poškodenia. Vrátený tovar nesmie byť nijako opotrebovaný, upravený ani inak znehodnotený. Musí byť kompletný, vrátane všetkých príslušenstiev. Na vrátenie tovaru použite prosím online formulár.
Pokiaľ bude vrátený tovar prijatý a žiadosť o vrátenie kladne vybavená, budú kupujúcemu do 14 dní vrátené peniaze za tovar buď poštovou poukážkou, alebo bankovým prevodom. Tovar musí byť vrátený kompletný av pôvodnom stave, aby mohol byť ponúknutý zákazníkom.
Tovar nesmie vykazovať žiadne známky opotrebenia alebo používania. Vrátený tovar musí byť zaslaný obyčajnou poštou. Dobierka nebude akceptovaná.
Postup pri vrátení tovaru
-
Vyplňte prosím formulár pre vrátenie tovaru. Uveďte číslo predajného dokladu/faktúry/objednávky a e-mail, z ktorého bola objednávka vytvorená, a vyčkajte na potvrdzujúci e-mail s číslom prípadu.
-
Zabaľte obdržaný tovar. Nezabudnite k menu odosielateľa dopísať aj číslo prípadu výmeny z predmetu potvrdzovacieho e-mailu.
-
Zákazník musí tovar odoslať do 100 dní od jeho obdržania.
-
K vrátenému tovaru priložte kópiu dokladu o kúpe.
Vyplňte formulár, potom zabalený produkt stačí zaniesť na akékoľvek podacie miesto Zásielkovne, zadajte nasledujúci PIN kód: 91829900. Zákaznícky servis podacieho miesta prevezme balíček. O zásielke obdržíte účtenku.
Formulár na vrátenie nájdete tu.
TIP: Vrátenie tovaru a nové objednanie požadovaného produktu je rýchlejší spôsob výmeny zakúpeného tovaru ako výmena veľkosti.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať!
Tel. +421 412 028 932
Email: info@mthelmy.sk
Výmena veľkosti
Tovar je možné vymeniť za inú veľkosť do 100 dní od dátumu doručenia.
Zaschnuté muchy na prilbe, oblečenie prevoňané benzínovým parfémom alebo zablatená obuv sú určite originálne, bohužiaľ pri takomto stave tovaru nie sme schopní vašej požiadavke na výmenu vyhovieť. Tovar nesmie byť nijako opotrebovaný, upravený ani inak znehodnotený. Musí byť kompletný, vrátane všetkých príslušenstiev. Na vrátenie tovaru použite prosím on-line formulár.
Po prijatí balíčka vám požadovaný tovar, pokiaľ je skladom, ihneď odošleme. V prípade, že nie je skladom, vás budeme kontaktovať o možnom termíne dodania tovaru.
Postup pri výmene tovaru
-
Vyplňte prosím formulár pre výmenu. Číslo predajného dokladu/faktúry/objednávky a e-mail z ktorého bola objednávka vytvorená a vyčkajte na potvrdzovací e-mail s číslom prípadu.
-
Zabaľte obdržaný tovar. Nezabudnite k menu odosielateľa dopísať aj číslo prípadu výmeny z predmetu potvrdzovacieho e-mailu.
-
Zákazník musí tovar odoslať do 100 dní od jeho obdržania.
-
K vrátenému tovaru priložte kópiu dokladu o kúpe.
Vyplňte formulár, potom zabalený produkt stačí zaniesť na akékoľvek podacie miesto Zásielkovne, zadajte nasledujúci PIN kód: 91829900. Zákaznícky servis podacieho miesta prevezme balíček. O zásielke obdržíte účtenku.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať!
Tel. +421 412 028 932
Email: info@mthelmy.sk
Reklamácia tovaru
Vašu reklamáciu radi vybavíme. Prosíme, aby bol tovar vyčistený a zbavený všetkých nečistôt.
-
Vyplňte prosím online formulár pre reklamáciu tovaru. Číslo predajného dokladu/faktúry/objednávky a e-mail z ktorého bola objednávka vytvorená.
-
Potvrďte tlačidlom „odoslať“, na e-mail vám príde odkaz na ktorý kliknite.
-
Otvorí sa vám formulár s údajmi. Na základe faktúry/objednávky sú údaje už predvyplnené, iba ich skontrolujte, prípadne ich upravte podľa vašich aktuálnych údajov. Na základe predajného dokladu z predajne vaše údaje vyplňte.
-
Pod údajmi nájdete zoznam vami zakúpeného tovaru. Vyberte výrobok, ktorý chcete reklamovať, a v roletke vyberte „reklamácie“.
-
Vyplňte formulár reklamácie. Do poľa podrobný popis závady, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú závadu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým sa nám podarí reklamáciu efektívnejšie vybaviť.
-
Vypíšte, ako by ste si priali reklamáciu vybaviť (oprava, výmena, vrátenie peňazí). Upozorňujeme, že návrh neznamená, že reklamácia bude týmto spôsobom vybavená. Potom kliknite na „odoslať formulár“.
-
Zabaľte reklamovaný tovar. Nezabudnite k menu odosielateľa dopísať aj číslo prípadu reklamácie z predmetu potvrdzovacieho e-mailu.
-
Zabalte a odošlite nám balík (na balík, prosím, napíšte číslo prípadu, ktoré obdržíte e-mailom po vyplnení e-formulára).
Adresa pre doručenie:
Anila s.r.o.
P.O. BOX 168
Čadca 1
022 01, ČadcaNa tejto adrese prijímame iba balíky Slovenskej pošty.
Náklady na dopravu hradí zákazník iba do medziskladu v Čadci.
Odtiaľ sa tovar posiela do skladu v Českej republike, kde náklady na dopravu hradí MotoZem. -
Tridsaťdňová lehota reklamácie začne plynúť po prevzatí zásielky od dopravcu.
-
Priebeh vybavovania svojej reklamácie vám radi oznámime na našej zákazníckej linke.
-
Informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete aj v obchodných podmienkach v bode č VI. Reklamácie.
Formulár pre reklamáciu tovaru tu
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať!
Tel.: +421 412 028 932
Email: info@mthelmy.sk